Ba-mu Arkadaşlar ben bundan 10 gün önce hamile oldumu örendim hastaneye gittim ve kanda gebe olduğum cıktı ama kese görünmedi bugün tekrar gittim kese göründü ama doktorum bana kaç haftalık olduğumu söylemedi 10 gün sonra gel bebek canlanicak mi ona bakıcaz dedi bu doktorun lafları beni korkutuyor sizce bu normal mi
Hozdemir Ba-mu canım kötü düşünme Dr 5 haftalıkken bebegı gorebılıyor canlanacak mı derken tutunacak mı kese boş mu Bebek varmı gibisinden öyle söylüyorlar 🤗 bol dua et