Mavimsi_ Biraz garip bir soru gelebilir kızlar ama hamileliğin ilk aylarında konsere gittiniz mi acaba. Yani hoplayıp zıplayarak değilde öylece izlenirse sıkıntı yaratır mı acaba
smnrsmnr Mavimsi_ valla ben 3 kere gittim. 2. Trimesterde 😂 riskli bir durumunuz yoksa bence birşey olmaz. Kalabalığa girmedim. Kamp sandalyemde vardı yoruldukça otur belin ağrıyabilir 🌺
Vera09 Mavimsi_ ben gitmiştim 11haftalıkken falan sago konserine😂 zıplamadım ama eğlendim bişey olacağını sanmıyorum. Ama şuan gidemem mesela hem ayakta okadar duramıyorum hem de bebek aşırı yüksek sesten irkilir belki bilmem 5aydan sonra falan zor
Seross10 Mavimsi_ 5 aylıkken gitmiştim bebişimde içerde hareket ediyordu çok durmadım ayakta belim ağrımaya başlayınca hemen oturacak yer buldum ❤️
Mavimsi_ smnrsmnr riskli değilde henüz 5 haftalığım o yüzden tedirgin oldum sakince dinlerim diye düşünüyorum oturacak yer bulur muyum bilemiyorum 😅 Vera09 benim şlk haftalar şuan😅
smnrsmnr Mavimsi_ benim açık alan olduğu için ben oturabildim 😂 arada dinlenin yinede ilkinde dikkat etmedim belim az biraz ağrıdı. Sonra oturdum diğerlerinde bir sıkıntı olmadı 🌺😂
ipekveatlas Vera09 ben başka şehirdenim ama gezmeye diue gittiğimiz zaman konser varmış sagonun kocaelinde😂
Deren12 5-6 aylıkken sanırım gittim bara hemde zıpladımda canbay konserine gitmiştim ayaktaydım koca gece 😂
Satiyeak Mavimsi_ norm enderin konserine gitmistim. Hoplamali ziplamali degil tabi. İzlemekte sikinti olmuyor.😁