HappyMom Canımız annelerimiz, Pandemi süresince ertelediğimiz büyük buluşmayı artık hayata geçirmek istiyoruz. İlkini İstanbul’da yapmayı planladığımız büyük buluşma sizce hangi ilçede olmalı?
[silindi] HappyMom kadikoy veya eminonu gibi ortada bir yer olsun bence ^^ birde cocalarida getirelim kafalarini birbirine surter alev cikartir mangal yapariz :D
Jatice hulyatas55 Esenlerde oturuyorum, yakın sayılırız 🙋🏻♀️🌿 Buluşma hem avrupa yakası hem anadolu yakasında olmalı, istanbul metropol, hamişleri yormamak lazım.
Stella_0 HappyMom Yaa süper. Ama eğer olursa her açıdan bilinen bir yer olabilir Kadıköy Üsküdar Eminönü Beşiktaş gibi 😊