ozge2306 bebissannesi gitmekte fayda var canım bende de 12. Haftada olmuştu gitmiştim doktora. Bebek sağlıklı sıkıntı yoktu ama her ihtimale karşı düşük engelleyici iğne vermişti doktorum
2022bebeki bebissannesi görünmeniz de fayda var hem iciniz rahat eder hem de belki progestan içerikli bir hap ya da iğne başlatabilir doktorunuz :)