mekutlu12 Ormanmeyveli ilk günler bende sürekli memeyi tutturmayı denerken aç kaldığını düşündüğümde kaşıkla verdim sütü. Bende yaşayarak anladım ki gerçekten emzirmek çok güzel bi iletişim biçimi. Çoğu zaman acıkmasını beklemeden emziriyorum umarım isteyen tüm anneler bu duyguyu yaşarlar
balkupummm Sen böyle araştırırsın en iyisini alırsın ama bebeğin ne emzik tutar ne biberon 😂😂 ben maalesef ne emzik tutturabiliyorum ne de biberonla süt mama verebildim.
Sedaaa95 mekutlu12 Bende öyle düşünüyorum biberonlada sütü sağıp içiririm dedim. Birde eşimde sen bazen sütü sağarsın ben biberonla veririm diyor acaba öyle yapsam sonra meme reddi yapar mı diye düşünüyorum
mekutlu12 Sedaaa95 ya geç gördüm kusura bakma ilk bir ay kadar mecbur kalmazsan biberon verme sağdığını kaşıkla versen daha iyi memeye iyice alışsın daha sonralarda ben biberonla verdim meme reddi yapmadı. Ama çok sık vermedim biberonu arada sırada
susuderler @Sedaaa95 emzik avent aldım ama biberonu meme reddi yapmadığını söyleyerek tavsiye ettikleri için lansinoh aldım https://ty.gl/959xtw3ppo https://ty.gl/f8hcvzoylf
Busrabaksii Sedaaa95 emzik avent aldım biberon Dr browns antikolik kullanıyorum gaz yapmıyor bebeğim 3ay 18. Gunluk
Sedaaa95 mekutlu12 Bende öyle yapacağım ilk ay değilde ondan sonra arada sırada sağıp biberonla veririm artık☺