Bet7408 normal doğumu deneyip bebek gelmeyince genel anestezi ile sezeryan oldum
Bugün tam 1 hafta oldu
Ameliyatın 5. Saatinden sonra gaz çıkardım 24 saat dolmadan büyük tuvalete çıktım.
İlk ayağa kalktığım an çok tuhaftı
Ayağa kalkarken asla yere bakma hep karşıya bak
Yanında pipet götür sıvı tüketirken rahat doğrulamadığın için işini çok kolaylaştıracak
İlk gece saat başı yürümeni isteyecekler o gece sürekli ayakta olacaksın gibi
Ben gecelik giymiştim ama ebem bana pijama takımı hırka çorap filan giydirdi farkında olmadan gaz biriktirirsin diye uyardı
Sütüm hemen gelmedi hatta 2 gün hiç yoktu yine hastaneden çıkarken ebem bitkisel kaynaklı bir takviye önerdi onun sayesinde süt derdimde kalmadı çok şükür
Korkulacak bir şey yok ameliyatın ertesi günü kendi işimi kendim görüyordum sadece kalkarken yardıma ihtiyaç duyuyordum
İnşallah sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın💙