Adet günüm 23 mayıstı. Adetim bittikten sonra göğüs hassasiyetim başladı ve akıntım vardı kızlar 17 haziran da kan verdim ve beta 24 çıktı. Adetime 6 gün vardı doktor yeni ama tam net bişey söylemem dedi ama yüksek ihtimalle hamilesin dedi ve 29 hazirana randevu verdi. Sizce hamile miyim? Bu sıralar baş ağrım var, akıntım devam ediyor halsizlikte var.