36+2 deyim yaklaşık 2 saat önce belimden karnıma doğru şiddetli ağrı girdi 5 dk sonra geçti 10 dk sonra hafif hafif ağrı girmeye başladı ama ilki kadar şiddetli değil ama 2 saat geçti hala 10 dk da bir ağrı giriyor ve aşırı uyku hali oluştu. Belim daha şiddetli ağrıyor ayağa kalkamıyorum resmen. Doğum sancısı mı yalancı sancımı kızlar acil yardımmm evde tekim ona göre eşime haber vericem 🥺