Merhabalar güzel anneler, anne adayları 🥰 Telefonunuzda en çok kullandığınız uygulamalar neler? En çok hangisinde vakit geçiriyorsunuz ? Gelsin ana ekranlar 😂
Benim olmazsa olmaz whatsapp, happy mom , Günlük bebek bilgilerini okumak için happy kids , YouTube music , instagram 🤭
En çok vakit geçirdiğim tabiki canım Happy mom 🥲🫶🏻
Bu arada Resim yüklemek için ; https://mutluresim.com/