Berraksznc bende öyleydim kaç kez acilde serum yedim midem hiçbirşeyi kabul etmezdi suyu dahi kusuyordum. O günleri hatırladıkça psikolojim bozuluyor çok zordu. 5 kilo verdim açlıktan başım dönüyordu halsizlikten tuvalete bile zor gidiyordum. Velhasıl 17 18 haftadan sonra hafifledi prilam etki etmeye başladı 6. Ayda prilamı bıraktım şuan hiç bulantı yok çok şükür. Rabbim yardımcın olsun ama geçecek sabret. En pik yaptığı haftalar 9, 10, 11 di benim şeninde yakında azalır inşallah.