fikroyenurbayindir ben hamilelikten bu yana hep içtim genelde. Süt, kefir, yoğurt, ayran, ceviz muz kaşar aklına gelecek herşey ama bebeğim normal durumda. 34+4 teyim. 33+6da gittiğimde 2340 gr dedi. Normal bebek iri değil küçük te değil dedi. Galiba biraz bebekle alakalı bir durum. Bundan sonra ne olur bilmiyorum ama durum böyle yani. Millet yedim yararı oldu diyor ama benim bebeğimin kilosu böyle. Sağlıklı olsunlar da ınşaallah gerisi gelir 🌺