Demirssmomm Arvennn sıvı kullanıyorum. Granülde hem köpürme sorunu olabiliyo hemde 40 derece üzeri eriyo sanırım bazen sulandırmak gerekebiliyor
BeyzaF Arvennn kesinlikle sıvı. Sabun tozları erimiyo ve bi süre sonra makineyi bozuyor ablamın 2 yıllık makinesi mahvoldu onun yüzünden hacı Şakir sabun tozu kullanıyordu
Merve_tna Arvennn dalinin sıvı deterjanını ve yumuşatıcısını aldım dolabın kapağını her açtığımda o mis koku geliyor kesinlikle öneririm
Minigim38 Granül sabun tozu ölçüsünü fazla koyarsan makine köpürüyormus o yüzden dalinin sıvı deterjanını ve yumusatıcısını aldım daha kullanmadim ama
Denizzeynepelif_22 Diğer kizlarimda granül kullanmıştım çok zaman geçti şimdiki bebise dalın sıvı aldım yıkadım mis gibi kokusuz ve saydam beğendim
Meryem3k Arvennn granür toz sabun kulandım onu çok sevemedim ersağ deterjanini kullandım o güzeldi şimdi de dalın sabun sıvı deterjan kullanıyorum
Eminecak Arvennn ben sabun tozunun kiyafetlerde kaldığını makinayi da bozduğunu düşünüyorum. En iyisi sıvı deterjan.