Adeninannesiii Arkadaslar 28+1 deyiz dün 2 saatlik yola çıktım annemlere geldik. Ayaklarım ve ellerim çok şişti ve hafif ağrı ve ağırlık var. Sanırım ödem topladım bunun için ne yapabilirim tavsiyesi olan varmı
Deleted4445656 Adeninannesiii buz gibi soguk suyun altında 15-20 dk tutuyorum sonra hafif yüksekte durunca düzeliyor benimki
Canpolat Adeninannesiii kovaya buzlu su al içine tuz at ayaklarını koy kova içine dursun sonra güzelce yıkayıp eşine de masaj yapsın ödem olan yerlere özellikle ve sonra ayak altına 2 yastık koyup yat havada dursun birkaç gün öyle yap
Adeninannesiii [silindi] tesekkür ederim acaba soğuk suya falan mı koysam ayaklarımı çok rahatsız oldum
annesinin_beybisi Adeninannesiii kovaya tuzlu su yapip icine koyabilirsin . ödem egzersizleri var bacaklar icin internette .onları da yapabilirsin.
[silindi] Adeninannesiii yok aman bir de üşütmeyin zamanla geçer normal hamilelikte tuz şeker yemeyin bol suyla kendine gelir
Merveofs Bol su kesinlikle, tuzdan uzak dur canım. Çok ağrı olduğu zaman ayaklarının altına yastık koyup biraz yükselt öyle uzan bir de yürüyüş iyi diyorlar ama onu denemedim hiç çünkü çok ağrım oluyor nasıl yürüyeyim diyorum