Merveofs Çikolata yapmayı düşünüyorum ama hediyelik gerek var mı bilemedim.. Farklı ve uygun bulduğunuz sayfalar, siteler vs varsa paylaşırsanız sevinirim bakınayım biraz
cigdem4154 Merveofs Ben hediyelik yaptırmayı düşünmüyorum bana hediye versinler ben niye hediye veriyorum 😀
Eslem_1 Merveofs hatıra derken hediyeler nasıl hatıra kalacak ki yıllar için de o hediyeler çöpe mi atılır nerelere konulur bilemeyiz ..resimlerden bakacaksınız bilemem..ben hiçbirini yaptırmadım yaptırıp versem bile alanlar napacak ki onları..ilk çocuğuma yaptırırsam diğerlerine de yaptırırdım birine yaptırıp diğerine yaptırmamak da olmaz ama..
OzgeSyr_ Merveofs aman yaptır gitsin durumun varsa ıcınde kalmasın ben yaptırcam bidaha dogurcammı belli değil nasılsa😂
Merveofs cigdem4154 bence dee ama annem falan ilk çocuk hatıra kalsın diye yap diyor bilemedim ben de
cigdem4154 Merveofs benimde ilk çocuk ama düşününce bilemedim ya kmse saklamayacak he ben bi annem kayınvalideme bana diye bastırmak istedm ama sonra onu da geçtm
Minigim38 Ben bi cikolata yaptırmayı düşünüyorum zaten Kasım ayına gelecek doğumum Allahın izniyle gelen giden pek olmaz diye düşünüyorum
OzgeSyr_ Cikolatastölyesı var bebekcikolatası ınstagram kendı sitesi de var bebeklerınatölyesı sayfasndan yaptrcam hedıyelık ınstada
Liyababy Böyle şeyler çok gereksiz geliyor bana çikolata yenilip gider saklanılacak bişey değil yapanlarada saygım var
Merveofs OzgeSyr_ bakıcam uygun bulabilirsem anca öyle yoksa başka ihtiyaçları gidermek daha mantıklı
OzgeSyr_ Merveofs oyle canım hersey ucmus gitmiş fiyatı iyi ki sonları beklememişim yavas yavas almışız esyalarını da 3-5 ayda ne zamlandı hersey
nnnaaz Çikolata ve kolonya düşünüyorum 100lü Çikolata kutuları 150₺ civarı Kolonya sordum 700₺ dediler İstanbul sirkeciden malzeme alıp kendim yapmayı düşünüyorum. Mevlüttede dağıtırım diye. https://instagram.com/cikolatadeposuu?igshid=YmMyMTA2M2Y= https://instagram.com/dokmecikolata?igshid=YmMyMTA2M2Y= https://instagram.com/pembesekerevents?igshid=YmMyMTA2M2Y=