Kelebe05 Nisanurr42 yaa bende 10+ 4 aramızda çok yok acaba 12 gibi cinsiyet belli olur mu ki ama ben 15 gibi gitmek istiyorum ama bir yandan da sabırsızlık var😍🤭
EmineDefneGokce Kelebe05 benim 12 de bekliydi kızım. 2. Gebeliğimde de yine aynı doktora gidicem cinsiyet için🥰
Nisanurr42 Kelebe05 kimi belli olur diye belli olmaz diyor 2 hafta sonra kontrolüm var 13 haftalık olacam inşallah söyler ya 🤦🏼♀️😊