Ezgi2727 Merhabalar , bebeğin gelişimi 2-3 hafta önde olup sıkıntı yaşayanlar oldu mu acaba ? 22+6 haftalık gebeyim . 56 kiloyum. Şeker testi yaptırıcam ama daha önce böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu acaba ?
hunilimom Ezgi2727 ilk kızım 3 hafta öndeydi şekerim yoktu büyüdükçe arası azaldı 10 güne düştü 41. Hafta da doğum yaptım
EmineDefneGokce Ezgi2727 benim kızım hep 10 gün öndeydi de 32 den sonra yakaladı haftasını sizinde öyle olur olmazsa bile 1-2 hafta ilerde kalır iri bebiş olabilir .doktor bi sıkıntı görmediyse bişey olmaz şeker yüklemesini mutlaka yaptırın ama
Fundatercuman Ezgi2727 Benimki şuan 32+3 ama doktor gelişiminin 2 hafta önden gittiğini söyledi. Hiçbir problem yok merak etme dedi 🥰
Ezgi2727 Gamzeeeelim bir hafta sanırım normalmiş ama 2-3 hafta olunca şeker olabiliyormuş , umarım değildir. Sağlıkla kavuşuruz hepimiz 🙏🏻
Ezgi2727 EmineDefneGokce şeker beklemiyorum ama yine de yaptıralım dedi bende yaptırıcam umarım benimde sizin gibi olur :) cok teşekkürler