Bernaalim Kızlar şuan 33 haftaligim randevu bulup şehir hastanesine gidemedim bi defa gittim sadece bundan sonra nts için sancılar da doğum için falan gitsem. acile kabul edilir miyim ne gibi sorun yaşarım bilgisi olan lütfen paylassn
Mseymam Bernaalim al benden de o kadar aynı durumdayım canm ben 35 haftalık oldum 1 ayı geçti konu şehir hastanesinde randevu yok bulamıyorum
Mseymam Bernaalim ilçedeyim kuzum hiç bilmiyorum ki sabahtan deme şansını Bi umut sıra alırsın belki ben gidemiyorum Bi bebem daha var umarım doğumda sıkıntı çıkarmazlar Bi kaç kez gittiğim için
Maviliiix Kızlar benim teyzem sabahın 7sinde hastaneye gidip oradan sıra alıyor kadın doğuma bilginiz olsun. Online randevu alamıyor