Benim ilk gebeliğim. Yarın 16 hafta oluyoruz. Bu haftanın başından beri hareketlerini hissediyorum. Tabii ki çok değil. Hafif sürtme ve kayma şeklinde. İlk başlarda hiç ihtimal vermediğim için gaz ya da bağırsak hareketi diye düşündüm ama kesinlikle değil. Tüm kaynaklarda çok erken olduğu yazıyor. Annemle konuştum erken değil bence normal dedi. İlk gebeliği olup bu kadar erken hisseden var mı?