Kızlar ben 26haftalık gebeyim bikini bölgemi ağdayla aldırdım kararmam oldu çok fena koltuk altımda az var ama bikinimde çok kararma oldu napmam gerekiyo rengini açmak için kremler var bunlar için ama bebeğime zarar verir diye korkuyorum lazer önerenler var ama onuda hamileyken yaptıramam fikirlerinize ihtiyacım var…