Cansu8835 ben müslin de aldım penye battaniye de , bir tık kalınını da aldım çok kalınları kayınvalidem almış zaten kışın kullanılacak cinsten onlar , hastaneye de mislün penye ve bi tık kalın olandan götüreceğim. Doğumdan çıkarken penyeye sararlar zaten diğer ikisi de duruma göre bakarız diye düşünüyorum