Eve sık sık temizlik yaparım hemde çamaşır suyu sirke dolu . 1 hafta hiç temizlik yapamadım , rahatsızlandım. Salon tarafından karınca dolmuş eve ama mutfakta yok. Mutfakla salon arası da baya uzak. Ne amaçla girdi anlayamadım. Kırıntı vardır diye halıları koltukları felan kaldırıp sildim süpürdüm güzelce önceki günden de girdiği yerlere tarçın serpmiştik. Sabahına önce süpürdüm sonra çamaşır suyu ve sirkeyle üç defa sildim. O gün tek tük varlardı. Dün görmedim evde değildim bugünde bi baktım tekrar dolmuşlar . Evi kullanan olmadı daha iki gün önce dip köşe temizlenmiş. Öldürmek istemiyorum ama görünce de ben kaşınıyorum. Nasıl çözüm bulabilirim. Karbonat , sirke , tarçın kesinlikle işe yaramıyor. Daha başka önerebileceğiniz ilaç ya da etkili yöntem var mı ?