qnsmLk Arkadaşlar şuan da 4+0 gebeyim bir hafta kadar erken öğrendim bugüne kadar göğsümden anlamıştım dokunamıyordum bugün sabah kalktığımda ağrı sızı yoktu.. Korktuğum iki kimyasal düşüğümün olması normal mi değil mi anlayamadım bu durumu yaşayan varmı
Nsdpg İçini ferah tut benimde 5. Hafta falandı birden kesildi ağrı şükür bir sorun yok sağlıcakla kucağımıza alalım inşAllah