aren6161 Hilosh-1 13mayissa 7+2 oluyorsun ben 16mayis 6+2 yin seninki gec döllenme %90 beta hcg yukselmis evet doktora gidersen netleşir hersey senin için
Aysunnn1907__ aren6161 ya benim son adet tarihim 7 mayıs Salı günü beta testi yaptırdım 10000 çıktı Normal mi son adet tarihine göre bu değer .
Hilosh-1 Eldgrn Evet kızlar bugün gittim alttan muayeneyle gördük 🙈 orada ve tutunmuş çok şükür 🙈 5 haftalık dedi kurbandan sonra kalp atışını duyacakmışız 🤭🤭🤭🤭
Eldgrn Hilosh-1 yaaa çok sevindim rabbim sağ salim büyüyüp kucağına almayı nasip etsin inşallah canım rabbim kaza bela vermesin 🥰♥️ hakkımızda hayırlısı neyse o olsun 🥰