Hilosh-1 o zaman 6 haftalık canım doktora gidince o aydınlatır kese falan gozukunce bebeğin ne kadarlık olduğu çıkar ortaya gün farkı flaan çıkarsa korkma o zaten haftasına uyumlu oluyor büyüdükçe benim 7 haftam bitiyor cuma doktora gidicem geçen hafta gittiğimde rahim daha yeni kalinlasmisti tabi adet düzensizliği var bende uygulamaya göre gecikmenin 1 günü 5.67 ile öğrendim ben şimdi salı tekrar kan vericem şuanda herşey yolunda normalde yarın kese için çağırdı doktor ama ben yinede fazladan gün bıraktım cumaya gidicem ilk beta değerimi bir göreyim de o zaman bana 4 haftalık gibi dedi kese gozukmeden bişey diyemedi kese görünce bende ne kadarlık olduğunu gorucem inşallah sağlıklıdır ikimizinkide 🥰🥰