Kizlar ben daha oncede yazmistim. 6+6 da bende kahveyimsi bej sariya calas tonda akinti bashladi bi duruyor beyazlasiyor bi boyle oluyor. Kafayi yiyicem cidden. Progestan da kullaniyorum. Bebeginde kalp atisini duyduk. Bu ne ki ya. Kafam alak bulak. Kimisi normal diyor kimi dusuk tehlikesi var diyo. Allah askina kimde boyle oldu ve gebelikte bana soylermisiniz 😔😢