isminaz
Bir hafta önce bende feci sekilde hastaydim. Hic bir ilac kullanamadigim icin. Bom bom meyve yedim yiyemedigim zaman c vitaminli meyveleri sikdim meyve suyu olarak icdim vede ıhlamur tükettim. Öksürügüm yinede gecmemisdim grip gecdigi halde onuda bala limon sıkıp üzerine karabiber döküp yedim. Bu 2 gün demedi öksürügümde kesildi. Siddetle tavsiye ederim. Gecmis olsun