Binnazzz12 Doktorum yarın için gün verdi 35+6 olacak ama benim hiç ağrım yok sizim yok kararsz kaldım kuveze girer felan diye 35 hfatlarda doğurup kuveze giren varmı ?
Bimucizeee Binnazzz12 cinsiyetleri ne insalah bende o haftalari gorurum ..bence bi doktora daha gorun kuvez le sut sagmayla ugrasma
Binnazzz12 Kaya13 çok bile dayandin dedi nst de sancım yok suyum yeterli gelişimleri iyi şükür bnde anlamdm çok beklemesi iyi olmaz dedi sadece
Kaya13 Binnazzz12 bence başka doktordan da görüş alsaydınız keşke 37 hatta 38 e kadar tutanlar var bizimkisi 37 yi doldurtacak beklerse ciğer gelisimleri flan 37 de tamamlanıyor
star3star Binnazzz12 allah analı babalı bğytsün inşallah🤲🏻nasıl durumları bebişlerinin kiloları kaç🧿 sen nasılsın sürecin nasıl geçti doğum anın felan
Bimucizeee Binnazzz12 gozun aydin saglikla buyut kuveze girmedine sevindim.pompayla sagg ver gelir ozmn sutun
Oylumbaska Binnazzz12 yaaa maşallah 🧿🧿🧿 benim de bir kızım bir oğlum olacak inşallah bizde sağlıkla kucağımıza alırız. Çok mutlu oldum sağ Salim doğum yapmanıza 🌺🌺🌺
Binnazzz12 star3star 3 eer kilolar çok şükür iyiler doğumum da iyi geçti ayağa kalkmakta çok zorlandım ama şükür iyiyim sütüm daha gelmedi işte
star3star Binnazzz12 oyy maşallah size🧿🧿çok çook güzel beslenmişler en kısa zamandada sütünüz gelir inşallah🤲🏻ben 28. haftama girdim en son 27. haftamda gitmiştim birer kilo olmustu çok şükür bebişlerim doğuma kadar 2.5 kilo olabilseler.
gmzzmg Binnazzz12 maşallah tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün 🧿bebişlerin bu kiloya ulaşma sırrı nedir neler yediniz hamilelikte
Binnazzz12 star3star olurlar inşallah 🤗 hayırlısıyla kucağına alırsın sende inşallah ❤️ Allahım herkese nasip etsin
Binnazzz12 Bimucizeee sağolasın öyle yapicam eve gidiyimde şimdilik mama veriyoruz birde arada boş meme emiyorlar işte 🤗
Binnazzz12 gmzzmg muz yumurta kasar peyniri ceviz badem yiyordum günlük Allahım hepinizin evlatlarini size bagslasin hayırlısıyla kucaklarınza almayı nasip etsin inşallah