Merhaba hanımlar ,bugünle birlikte bebeğimle 5. Günümüz .Söylemek istediğim şey şu ben de sizler gibi doğumun durumuna şekline o kadar çok kafa yordumki doğum sonrasını çok sa dikkatli bir şekilde irdelememişim bunu gördüm .Sezeryan doğum yaptım kendi isteğimle .Korktum da suçladım da vicdanen sorguladım da ..Ama sonra ameliyatı olduktan sonra korkularımın tersiz olduğunu gördüm .Düşünün lazer acısına dayanamayıp yaptığım ödemeyi geri alıp öyle kaçmıştım mekandan ,canımın tatlılığı o kadar yani ..Sadece uyuşukluk sonrası.i kesik acısı canımı yaktı o da geçmeye başladı .Gelelim asıl ciddi konuya : Emzirmek ve sonrası !!😞Doğum sonrası sütüm hemen gelmedi hastanede mama verdik sonra birkaç minik sarı damla göründü .Emzirmeyi anlamadan her şey birbirine dolandı .Göğüs yaralarım çok kötü ki 1,5 ay önce önlem alıp lansinoh balmı kullanıyordum hiç fayda etmedi .Yaralarım çok fena ve üstüne mastit oldum göğüslerim sert taş gib ağır ,bebeğim o kadar içimi ısıtıyorki baktıkça oturup ağlıyorum ,ona yetemediğim duygusu Beni mahvediyor .sağma makinesini de kullandım göğüs ucun daha kötü oldu.Şimdi bakıyorum ne yapmalıyım diye .Ama ağlayan bebeğim meme istediğinde hemen verememek çok acı .Tecrğbrsş olanlar bana yardımcı olabilir mi çok çoğu bir durumdayım.Yani doğum sonrası da çok çok önemli