OmerAzizeSrc tam 4 yıl ömce 36. Haftada ölü doğum yaprım 😔 ve 4 yıl kendime gelemedim saha yeni cesaret ettim şuan 20 haftalığım. allahım aabır versin bende hala çok korkuyorum bebeğimiİn bir mezarlığı var, ziyarete gidiyoruz.. şuan korkudan hamileliğimin tadını çıkaramıyorum desem yeridir sizi çok iyi anlıyorum Allah yardımcınız olsun inşallah