Gul_anne Merhaba arkadaşlara transferime az kaldı ne yiyip ne yemeyeceğimi nasıl besleneceğimi çok merak ediyorum neler önerir neler önermezsiniz
Eliferimm Gul_anne Merhaba, günde 1 dilim ananas, 1 adet avokado, 1 adet kivi, 1 adet havuç, 1 adet muz yedim. Kuruyemiş tükettim. Normal yemeklerimi yedim. 25 haftalık hamileyim.
Mucizex Gul_anne ilk transfermde kabak çekirdeği ananaz avakado yedim dikkat ettm tutmadı ikincisinde hiç dikkat etmeden tost yedm üst katımda yangın çıktı bi panik hızlı hızlı dışarı attım kendimi soğuktan stresten titredm rahmim titredi hatta ama tuttu nasip bu işler
Semaaa16 Gul_anne canım valla aslında yemeyle icmeyle pek alakası yok ilaçlarını düzenli ve saati saatine kullan ben öyle yaptım hergun avakado yedim hatta transferden 3 gün önce başladım nar suyu içtim karışık çerez yedim badem fıstık fındık kuru üzüm ceviz incir felan bol su içtim 1 hafta ful yattım ama sık sık tuvalete gittiğim için sürekli ayağa kalkmak zorunda kalıyordum 3. Gün embriyosuydu5,6 günde şiddetli kasık ağrılarım başladı hatta dedim aha tutmadı adet olcam sonra 8. Gün dedim yok tutmadiysa bile ogrenicem kaset test yaptım 3,4 dakka sonra çok aşırı silik pembe çizgi çıktı sonra hemen heyecanlanıp kan verdim 12 çıkmıştı değerim 2 günde bir artmaya devam etti çok şükür daha keseyi görmedik çok yeni yabi ogreneli 1 hafta oluyor rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu kimsenin emeğini boşa cikartmasin inşallah zor ve güzel bir süreç Allah yardımcınız olsun inşallah pozitif haberler almak nasip olsun ❤️🤲🥰
Meryem44 Gul_anne ben 2 kere tup bebek yaptm ikisinde de yememe icmeme ekstra hicbirsey eklemeim ilki tutmadi ikincisi tuttu sonra dusuk oldu sonra kendinden hamile kaldim bundada ayni sekilde ozellikle bisiler yapmadim allahin izniyle 14 haftalik olucam yarin şuna inanirim ben rabbim vermek isterse veriyo yiyecek icecek olsun yatip hic kalkmama olsun bunlar hepsi bos insallah rabbim sonucunu hayirli quzel sonuclara cikarsin rabbim qonlune qore versin
Gul_anne Eliferimm çok teşekkür ederim bunu yapıyım siz kendiniz mi oluşturdunuz listeyi yoksa doktor mu
Eliferimm Gul_anne Gul_anne ben kendim araştırarak ve arkadaşlarımın tecrübesi ile. İlki kimyasal oldu, ikinci tutundu
Cerkess Transfer sürecinde ve sonrasında gunde bır adet yumurta bir avokado bir kase çiğ kabak bir tabak çiğ fındık çiğ badem karıstırdım yedım havuc suyu ıctım bir bardak gunde.. gunde uc litre su içtim transfer sonrası hep yatmadım ılk ıkı gun arkama yastık koydum uzandım ayak altıma yastık koydum kan akısı ıcın su ıcmekten her wc kalktıgım da yurudum evde ve yataktan kalkarken sabahları ılk dogruldum oyle kalktım ucuncu gun dısarı cıktım fazla yorulmdn hava aldım yuruyus yaptım.. 4. Gun işe gittim okula 4. Gun test yaptım silik cıktı 6. Gun baya ortadaydı ıkı cızgı 9. Gun kan vermeye cagırdı doktorum gene test yaptım koyulaşmıstı ılk transferdı tek embriyo transferi oldu ınsallah sızınde guzel sonuclar olur
Gul_anne Mucizex aynen öyle kısmet olunca her türlü oluyor rabbim sağlıklı hayırlısını versim bizlere inşallah 🙏