Benimennembirmelek Kızlar gebelikte genital bölgesi büyüyen varmı ☹️ben 4.5 aylık hamileyim ve eskisi gibi değil sanki büyümüş gibi
Canpolat Benimennembirmelek 7.5 aydan sesleniyorum herkesin büyüyor 😀 büyümedi diyen yalan söyler 😀 etleniyor büyüyor genişliyor Yani doğumdan sonra yavaş yavaş kendine gelir 😀
Baharow Benimennembirmelek ya bende dün farkettim. 😱 bildiğin şişmiş sarkmış gibi kocaman olmuş ben 8. Aya girdim. Bide bu kararmalara bişe yapıyo musunuz?? Bu durum düEliyor mu sonradan
hamzaninannesii Benimennembirmelek ya bende sekizinci ayıma giricem aynı durumdan muzdaribiz. Çok sinir bozucu görmek istemiyorum. Buzusmus gibi😒 umarım doğumdan sonra duzelir. Yani en azından bu şekilde kalmaz
Ervaannesi Benimennembirmelek 3 çocuk doğurmuş gibiyim 😂 birde kabarıklık var son haftalar çocuk kanala girmeye çalıştığı için galiba o da hoşuma gitmiyor. Doğumdan yaklaşık 6 ay sonra eski haline gelirmiş doktorların dediğine göre 🤦♀️🌺
esmaozdemir76 Canpolat aynen bende fark ediyorum özellikle temizlik yaparken eskisi gibi değil. Bence de değişmiyor diyen yalan söylüyordur
Benimennembirmelek Canpolat ayy vallahi doğru etleniyo hemde bayağı bı yani ben 4.5 aylık hamileyim eğer doğuma kadar büyürse 9 ayın sonunda ne hale gelir düşünemiyorum 😂😂
Canpolat esmaozdemir76 kız değişmez olur mu koskoca rahim girişi aşşağı indikçe rahim doğum zamanı daha çok büyüyor içeriden onu genişleten şeyler hormonlar var 😀
Canpolat Benimennembirmelek çok aşırı büyümüyor ama bacaklarımı açıp bağdaş kurup otururken çok farkediyorum dokununca 😀 Allah sonumuzu hayır etsin 😀
Baharow hamzaninannesii aynen bende jilet yapmaya çalıştım ama o kadar gevsemiş büzüşmüş ki gerdiremiyorum bile of inş düzelir