Erzurumluyum bende fakat Diyarbakırdayım. Doğuma Erzuruma gelicem Eylülde inşAllah.
Buhara hastanesinde kardeşim 15 gün önce sezeryan ile doğum yaptı çok memnun kaldı. Doktor tercihinizi de Fatma hanım ya da Muhammet ustadan yana kullanabilirsiniz. Şehir hastanesi odaları vs hizmeti çok güzelmiş fakat doğum yapanlar doğum anından ve ameliyattan asla memnun olmadıklarını eziyet çektiklerini belirtiyorlar.