OzgeSyr_ Arkadaslar bende 1 aydır fln asırı olmaya basladı su da içiyorum ama ağız kuruluğu oluyor asırı doktoruma sormayı unuttum da bılgısı olan var mı 33 haftalıgım
eftelya_ser OzgeSyr_ benim de hamilelik başında vardı içim yanıyordu resmen ağzım kuruyordu sonradan geçti ama 30 lu haftalarda Allah korusun şeker çıkabilir şeker yüklemesi yaptırdınız mı
OzgeSyr_ eftelya_ser yaptırmadım doktorum gerek görmediği için tahlillerde açlık tokluk normal cıkıyor ama. 5-6 tane ılac kullanıyorum magnezyum d vıtamını multıvıtamın omega 3 tsh ıcın coraspin belki biri yanetki yapıyor da olabilir