Merhaba 13. haftadan beri plasenta rahim ağzına doğru yerleşmiş durumda, tam kapatmıyor ama. 25. hafta oldu hala aynı şekilde. En başından beri kanama riskine karşı ilişki yasak, çok yorulmam uzun süre ayakta durmam yasak. Bu haftalardan sonra plasentası yukarı çıkan oldu mu? Olduysa özellikle dikkat ettiği yaptığı bir şey var mıydı?