Ayluh bence genel eyer çok korkuyorsan çünkü ameliyat haneye indim zaman ben dahada korktum hazırlıkları görünce genelde uyudum uyandımki herşey bitmiş hemen iğne yapıyorlar hiç agrın olmuyor öyle dayanılmıcak gibi birgün öncenden hafif ye kabız yapıcak şeyler yeme hafif beslen ki gaz ve çiş sorunun olmasın kendini zorlama rahat bırak sondada öyle dayanılmıcak gibi bi acı Yok 🙏🏻 Allah yardımcın olsun oku üfle gir en güzeli