Hamideersin 1fatma_nurr alakasi oldugunu sanmıyorum ilk gebeligimde 50 kilo 172 boyum bu arada düşük yasamadim suan 2 yaşında ikinci gebeligimde 52 kiloyum 9+1 olduk cok şükür
Deletedmom727272 1fatma_nurr hayır olmaz, bebek daha doğrusu embriyo sağlıklı gelişemediği için vücut tarafından düşük adı verilen durumla atılır, bu eğer şiddet ya da kendine zarar vermeden oluşan bi durum değilse insan dolaylı düşmesi çok zor