Meresss Kızlar 13 haftalık ikizlere gebeyim ama son günlerde çabuk yorulma çarpıntı uyku bide nefesde daralma hissediyorum varmı benim gibi olanlar
Deleted4445656 Meresss benim 4buçuk aya kadar öyleydi nabzım yükseliyordu falan ama sonra geçiyor ikiz gebelikten dolayı beta hcg çok hızlı çalıştığı için oluyormuş
Uneremine Meresss bende 12+3 ikizlere gebeyim. Saydığınız tüm seyler bende de var her gece burun tıkanıklığı yaşıyorum surekli agzim acik uyuyorum 🥺 kalp çarpıntısı da var
Meresss Uneremine inşallah hep böyle devam etmeyiz nefes daralması korkutuyo şimdiden böleyse 8 ay olunca nokcak diye rabbim hafifletsin hiç zorlanmadan geçirelim inşallah