Kubra_05 Gebelik öncesi kontrole gittiğimde doktor akıntı nedeniyle fitil verdi. İkinci defa gece kullandım ertesi gün öğlen kanama oldu. Adetim üç gün vardı o başlamış olabilir mi anormal Bir durum var mı hiçbir şey bilmiyorum bilen biri yazabilir mi
buglembuglem929 Canım korkma doktor banada fıtıl verdi adetime bir hafta vardı fitili kullandım ikinci gün adet oldum baya oldum hemde doktora sorduğumda fıtık sokturmustur içeriyi temizliyir dedi kistim vardı benim bide