Tutiko ben de 2. De birinciye göre çok zorlandım, ama bir şekilde sona geldik sayılır, sanki acayip uzum bir hamillelik gibi hissettim.Benim de oğlum 4 yaşına geldi onu kreşe vericem, dediğiniz gibi bakalim neler bekliyor bizi, çok güzel şeyler olsun inşallah, güzel düşünelim güzel olsun