Kızlar benim gibi iştahsız olan varmı aranızda sıcaklardanmı bilmiyorum doğru düzgün bişey yiyemiyorum iki lokma alıp doyuyorum bebegımın gelişimi iyi çok şükür ama herkes hiç hamile gibi degılsın niye yemiyorsun niye kilo almadın diyip duruyorlar moralim bozuluyor