Cano13 Kizlar bebek im slikon même ucuna alisti nasil biraktirabilirim 6 gunluk bebek im bunu yasayan var mi aranizda
Siner Cano13 ilkinde ben de memeyi tutmayınca o şekilde emzirdim bir süre. Hijyeni biraz zor oluyo sürekli temizlemek ama o şekilde emmesi bile yetiyordu bana çünkü baya bir meme reddiyle mücadele ettim. Zamanla çenesi kuvvetlenip süte alışınca çıkardım direkt göğsümden emdi. Ara ara silikonsuz deneyin tutarsa bıraktırırsınız tutmazsa devam edin. Zamanla illaki bırakacaktır. Çok acele etmenize gerek yok. O şekilde de sütünüzü içiyor. Sadece sizin için biraz zor olur sürekli dezenfekte etmek ama hiç emmemesinden iyidir bence
Fadmet Cano13 ben de silikon uçla başladım emzirmeye. Şu an iki aylık ve bıraktıramıyorum maalesef. Ben geç kaldım uğraşmak için. Siz daha erken başlayın denemelere daha küçükmüş sizinki muhakkak alışır göğsünüzü emmeye
_neslihan_ Cano13 1aylık oldu bazen geceleri uyku sersemi çıplak veriyorum ama İnan çıplak meme daha fazla acıyor şimdi de bu benim rahatıma geliyor ama sıkıntı yapma biraz büyüyünce sütün tadını alınca emiyorlar o zamanda sen bırakmazsın çok acıyor çıplak meme emsinde öyle emsin boşver hiç sütünde azalmaz boş ver onu bunu
polienaa_16 Cano13 benim bebeğim de 19 günlük bende uçla emzirerek başlamıştım.uçla emerken aniden ucu çekip memeyi ağzına verdim zaten o uçla emerken göğüsün de ucunu çıkarttırdığı için memeyi hemen aldı. Bu şekilde yapa yapa alıştırdım belki faydası olur
Cano13 Siner Ama sutunuz azalir diuolar même ucu ile bugunde denedim hic tutamdi cok korktum y’a . Yoksam benim icin onemli degil dezenfefte ederim ama iste sutunuz azalir fln diyince korkfum acikcasi
Siner Cano13 hiç azalmadı benim. Etrafa çok fazla kulak asmayın. Sık sık emzirdiğiniz sürece azalmaz ve bol su. Bana da aç bırak emer sütün azalır göğsünü tutmaz diyen çok oldu. Bşr kez aç bırakmayı denedim millete uyup sonra o küçücük bedene niye bunu yaptım diye kendime çok kızdım. Önemli olan bebeğinizin ve sizin psikolojinİz. Ben misin de bırakın şimdilik o şekilde emsin. İnanın geçiyo. Zamanla çenesi kuvvetlendikçe zaten bırakacaktır. Başka türlü emmiyorsa şuan yapabileceğiniz en iyi şey bu demekki
Fadmet Cano13 şimdiden arada deneyin bence. Yavaş yavaş alışır zaten. Mesela şöyle yapabilirsiniz biraz emip doymaya yaklaştığında deneyebilirsiniz. Geceleri olabilir ben hala geceleri deniyorum gündüze göre daha iyi tutuyor
Cano13 Fadmet Bugun denedim Ama hic tutamiuor 😭 ve ılk günler göğsüm çok yara olmustu gene olur dıe ben bıle cekımıyom
Fadmet Cano13 büyüdükçe daha rahat tutabilir ve doğru tuttukça yara da olmaz. Arada sırada tutturmaya uğraşın
polienaa_16 Cano13 her emzirmede yapmaya çalıştım zaten sonra direkt göğüs ucunu almaya alıştı mı gerek duymuyorsunuz silikon uçlara
kuzeymomss Cano13 bugün 40 günlük olduk bizde silikon uç kullanıyoruz göğüs ucum hiç olmadığı için böyle içebiliyor sadece, artık bende emsinde nasıl isterse öyle emsin diyorum, etrafa kulak asmayın bol bol emzirin sütünüze birşey olmaz Allah’ın izniyle
Sapsikanne Cano13 ben iki ay silikonla emzirdim sütüm az değildi ama bebeğime yeterince gitmediği için kilo alımı az oldu ve silikon uç bebeğe aşırı gaz yapıyor bence bıraktırmaya çalışın memeniz birkaç gün acır sonra alışır acı hissi geçer alıştırmak için de biraz inatlaşmanız lazım elinizle C şeklinde memenizi alttan ve üstten kavrayın memeyi sıkıp üstüne biraz süt getirin bebeğin üst damağına değdirin ağzına süt gitsin ben bu yöntemle birkaç gün içinde unutturdum ve çok rahat ettim 2. 700 gr alan bebeğim 3. Ayda 1800 gr aldı ve gazı da azaldı
Busrabaksii Cano13 bir süre daha böyle devam edin çene kasları kuvvetlensin daha sonra silikon ucu hafiften kesin 2-3 gün öyle verin. Daha sonra bir miktar daha kesin. Kesip 2-3 gün deneyerek 10-15 gün içinde bıraktırabilirsiniz. Şuan meme reddi yapabilir kendi göğsünüzü tutmadığı için. 😊
hafsam_omerim Cano13 hastanede ilk günler göğüs ucum olmayınca silikon uç kullanmıştım. Ama bence normal emzirmek gibi değil rahatsız bişey. Sürekli ilk olarak göğsünüzü direk vermeye çalışın almazsa silikona yönelin. Göğsünüzün ucunu baş ve orta parmağın arasına alıp bebeğin aç olduğu bir zaman ağzını kocaman açana kadar bekleyin. Ağzını kocaman açtığında da öyle sadece ucunu değil komple göğsün siyah kısmını ağzına koymaya çalışın yani ağzı dolsun tabi ilk istemeyebilir ağlayabilir vs çünkü alıştığı bişey var ama siz pes etmeyin zamanla alışacak