Tospikannesiiiii Kızlar 23 haftalık hamileyim ve ne yaparsam yapayım yüz üstü buluyorum illaki kendimi artık çok sıkıntı biliyorum ama engel olamıyorum ilk gebelikte rahatsız oluyor ve yatamıyorum 4.aydan sonra şimdi neden rahatsızlık duymuyorum ki
toffeenut Tospikannesiiiii benim kalçamda sıkıntı olduğu için yan yatamıyordum, doktoruma sorduğumda karnın seni rahatsız edene kadar yüzüstü uyuyabilirsin, bebeklik bir durum yok zaten demişti.
Merveofs Ben de 5-6 aya kadar hep yüz üstüydüm ama karnım çok büyümemesine rağmen o aylardan sonra aşırı rahatsız olmaya başladı vücut zaten kendisi vazgeçti öyle yatmaktan 😄
Tospikannesiiiii Merveofs inşallah vazgeçer huzursuz hissediyorum ogluma hamile iken çok erkenden başladı yüz üstü istesem de yatamıyordum ama bunda hiç rahatsız degilim
Fidan632 Mysaa kiz nasl yan yuz ustu yatyon 33 haftadyim olecem resmen butun sezeryan dikisim agryo bi yuz ustu yatmama ihtiyacim var 😀
Mysaa Mysaa doktoruma dedim sordum yani bi sorun oluşturmaz dedi diğer gebelikte de bisure kadar yatmıştım kendini rahatsız olana kadar istediğin şekilde uyu dedi bana bende rahatım herkesin doktoru farklı diyebilir tabi ama ☺️☺️
Mysaa Fidan632 ay valla öyle güzel oluyor ki ilk hamilelikte kasıyordum kendimi aman bişey olur su bu şimdi valla öyle yatıyorum doktorum da bişey olmaz dedi mutluyum huzurluyum 😅😃😃