Acaba yanlış mı hissediyorum bişey geçer gibi sağımda hep :)
Asel12300 hareket ediyor onu hissediyorsun kelebek kanat çırpar gibi dimi ☺️
Neseeli herkes çok erken diyo ama
Asel12300 hayır canım ben 16. Haftamda hissettim.. ☺️