Kayaaelif Kızlar bebek kıyafetlerını nasıl yıkıyorsunuz beyaz ve renklıler hepsını bır mı yıkıyorsunuz yoksa ??
cigdem4154 Kayaaelif kıyafetleri ters çevirip hepsini bir yıkadım eğer detarjanın sıvı değilse 40 derece de yıkamanı tavsiye ederm yani en azından benim makinem de 30 derecede yıkadığım zaman eritmedi sabunu 40 derecede hepsini karışık attım birşey olmadı
btlbsr kahvesever__ Rav-Ebu kayaa0 Beyazlar boyanmıyor mu peki. Bende yıkamaya başlamadım daha ayırsam makine dolmicak birleştirsemde beyazlar boyanır mı bilemedim
Rav-Ebu btlbsr Yenidogan ilk yıkama ise bence de ayır sonra zmanala berbaer yıkarsın. Renginin çıkacağını düşündüğün bir kıyafeti elinde de yıkayabilirsin
bsnrd Kayaaelif ben ilk yıkarken hepsini ayrdm renkler karışmasın dye.evet makine dolmadı vs. Ama sonra hepsini karıştırarak yikadm sknti olmadı.
Mlktnc Rossmandan renk ayırıcı mendil aldım beyazlarla açık renkleri(pembe sarı gri vs.) birlikte yıkadım. Bişey olmadı böyle devam etmeyi düşünüyorum
Mavininbiri Kayaaelif Ayrı ayrı yıkadım hepsini ayrı olmasına rağmen etiketinde bulunan renk geçmişti 1,2 parca ya 🥴
Yesim619 Kayaaelif ben renkli leri çamaşır filesi ne koyup beyazları da olduğu gibi makinaya atıp yıkıyorum renk geciside olmuyor