Yildiz028 Kizlar 6+4 hafta hamileyim bebegi gormedim daha persembe gunu tekrar gidicem ama belim ve karnimda sizi gibi agri gibi bisey var sizce yerlesme agrilari midir. İkinci gebeligim ilk gebeligimde hic boyle bisyler hissetmemistm😞
Mutlubebekannee Yildiz028 Benimde ilk gebeligim aynı problemleri yaşıyorum kanama olmadığı sürece sorun yok bunlar olması gereken ağrılar bebeğin büyüyor kese genişliyor galiba
Yildiz028 Mutlubebekannee cok zormus belim filan sizliyo resmen. Hic olmadigi icin ilk gebelikte biraz tesirgin oluyor insan.