Ozlm0916 [silindi] tamda beni anlatmışsın suan kuzum 34+2 sabah uyandgmda ayagimin alti agriyo sanki işten gelmisim gibi cok felaket yaniyor elim ayagim sisiyor suda iciyorum çok tuzlu felanda yemiyorum aslında
[silindi] Ozlm0916 hepimizin isyani ayniysa demekki bu duruma alisacagiz cozumu az cok biraz rahatlaticak biraz da cekicez 🥰🥰🌸
Ozlm0916 [silindi] aynen yaaa ne kadar zorlansakta evladima kavusacagm gunu onu öpüp koklycgm aklıma geldikce rahatlıyom 🥰🥰
Yagmurrr_ [silindi] ha bisey iğrendim bugün onu denedim ise yaradı at kılı fırçasıyla hem bacaklarımı hem ayaklarımı kuru fırçaladıktan aşağıdan yukarıya doğru dairesel bisekilde bide kısa yuruyus yaptim indi biraz
[silindi] Yagmurrr_ bacaklarim kuru kuru fircalarsam kizarir yuksek ihtimal cok hassas tenim bu at kili bana hic iyi gelmiyor😭😭 sizin ödemden dolayi olusan sisliklerinize mi iyi geldi?
Yagmurrr_ [silindi] ödemeden dolayı olan sislige iyi geldi benim çildim çok hassas kılcal damarlarim gorunuyo neredeyse ödemden ben fırçayı sürerken bastirmadan yavas yavas yapiyorum öyle dene istersen
Gulpoyraz [silindi] benimde el parmaklarım cok ağrıyordu sanki sabahtan akşama kadar çamaşır sıkmısım gibi Dr doğumdan sonra gecicek dedi ve geçti bebek telaşı ile anlamadim bile