Kizlar merhaba hsg cekilip o ay hamile kalan varmi varsa gebeligini reglen oncemi ogrendi yoksa reglen sonrami birde ovulasyon testi yapmismiydiniz cok sabirsizim ya bekliorum bende adetime 7. Gun kaldi inşallah guzel sonuclar bende benim gbi bekleyenlerde gorur ❤️❤️