Ben gecen ay klomen kullandim normal adet döngümden 2 gun gecikmeli olarak 27 sinde regl olmustum bu ayda kullandim muhtemelen bu ayda gecikecek regl’im. 3 gun once pemoe leke geldi bugun kahverengi leke geldi yarin yada öbür gün adetim söker bu ayda olmayacak bnde cok sıkıldım aykardir negatif olmaktan😔