Eminecak Doktor bi hafta daha olmaz dediğine göre sancısı yokuştur herhalde sormadım onu bak. Otu alıp sıcak suya koyuyorsun biraz içiyorsun ot suda kalıyor yine. Sonra yavaş yavaş açılmaya başlıyor. O açıldıkça rahmin de açılıyor diyorlar. Doğuma kadar kalıyor öyle. Doğumdan sonra da sudan çıkarıyorsun. Bazıları suya koyup Meryem suresi okuyor üstüne çok aşırı tüketmek sağlıklı değil onu da not olarak yazayım