Mlkdnz
Sen aklından kötü şeyler geçirme hep iyi olucak diye düşün şenindedir bebeğin 🙏 benimde 7+0 oldu bugün ilk gittiğimde 6+4 dü kese vardı bebek yoktu 1 hafta sonra gel dedi bende hep araştırdım ama yazanlar daha çok strese sokuyor bol bol dua et Allah büyük inşallah sağlıklıdır bebeklerimiz 🙏